Selamat Datang Ke Page Saya.. Harap Korang Enjoy..

Khamis, 2 Ogos 2012

Dunia aku & Berkonvoi

Hidup tanpa berkawan sunyi.. Hidup tanpa bersosial sepi
Mungkin dengan sikap saya yang suka berkawan menjadikan saya begini. Dari usia belasan tahun hingga ke sekarang mencari hiburan dan keseronokan dengan cara berkonvoi berkereta mahu pon bermotosikal.. Bermula kerana dah tabiat. Lama kelamaan sudah seronok pulak, siap boleh buat amalan berkebajikan dengan cara begini.. iaitu Berkonvoi.. so di bawah ini adalah sebahagian gambar2 yang saya
ada semasa berkonvoi..sebenar bayak lagi..3 hari x abis kalo nak tengok hahahaaha..


 Konvoi balik Kampung untuk beraya


Usia muda tiada erti letih apabila berkonvoi



Konvoi Mandi ke Ulu Yam..sambil2 layan koner kambing tu hehe



Konvoi ke Cherating..



 Dari Usia Muda kenal erti berkonvoi (  PD )



 Nikmat berkonvoi dengan kawan sehobi..best



Konvoi ke Pahang bersama kawan Kereta Satria



kalo pandai mana saya..cer tunjuk weh



Konvoi ke Pahang sambil Jenjalan Kawan sekali



Sekarang sudah bertukar selera rasa nyer lagi aktif
( apabila masuk usia awal 30-an )
Video kami Konvoi PD



Konvoi PD



Pelancaran Kelab



Konvoi Ke Klang



Video Kami Konvoi ke Klang



Konvoi Bukit Merah



Hentian Plus Utara Selatan..Mengambil angin



Video kami Konvoi ke Bukit Merah



Konvoi Untuk Yayasan Petrotik Bangsa



Konvoi Nikah Ramai-ramai Anjuran YPB



Memasuk Putrajaya



1 kenangan 



Hidup tanpa berkawan sepi



Sebahagian Video kami


 Sebahagian ahli bergambar untuk Program 1 cherity



Program NGO untuk meraikan anak-anak yatim



Tiada erti lama atau baru..dalam erti berkawan




1 barisan untuk 1 kepuasan berkonvoi



Kawasan Rumah anak-anak yatim Kg Medan



Video suka n for fun Kelab Kami



Sudah menjadi tabiat..susah nak dibuangkan..


Sampai bila tabiat berkonvoi nak hilang entah hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan